duminică, 19 mai 2019

Adina V. - Dilemă




m-am întrebat de ce mă-ntreb 
când nimeni nu se-ntreabă 
ce zi e azi
ce a fost ieri
ce pescăruș mai cade-n groapă
sau poate vulturul ce-am fost
în clipele de altădată
își lasă aripa de mâl
să fie mângâiată
ce-i moartea dacă nu e doar 
ce-a speculat pe o hârtie 
un schopenhauer nihilist
preocupat de ce-o să fie
am fost ce sunt și simt mereu
obstacolul numit prezent
dă-mi mamă focul tău din piept
murind să cred
în Dumnezeu

adina v.

19.05.2019


replica domnului Dumitru Neagoe

A fi, sau a nu fi!
De ce-ntrebarea se-nfiripă,
când viața durează o clipă
Și pleci înainte de a ști... 

Pescărușul cel din zare.
Nu întreabă! Ce zi e azi? ce a fost ieri?
Privește-ntruna către soare
Iar marea este-al lui mister.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate