vineri, 22 mai 2020

Adina V. - Constantin



Este și zi, și noapte, suntem aici, departe,
polenul ne îmbracă în flori, și totuși, parcă, 
nicicând nu ai plecat, nicicând nu te-am uitat,
mi-e dor să-mi fie ziuă,
dar numai luna plină dintr-un tablou simbolic
deschide-un ochi și râde la zboru-mi lent și oblic
când prind în palme ude un fluture albastru,
sau poate alb, sau verde,
și-n toți e un dezastru, un curcubeu ce-și pierde,
când flutură secunde, polenul ce se-așterne
pe orele rotunde.

Și bate iarăși gongul a miez de noapte rece,
o stea își schimbă locul, s-a pregătit să plece 
din carul palatin
lumină să îți fie în viață, Constantin!

La mulți ani, do! :)


adina v.

21.05.2020



11 comentarii:

  1. Mulțumesc frumos pentru urare, pup eu pe ea de fetiță cuminte! 😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Și eu! Să crești mare, șocățel drag! 🙂😘🌹

    RăspundețiȘtergere
  3. ... cresc, cresc... citesc și... cresc! 🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... totuși, să mu crești prea mult :) adulții uită să fie frumoși :)

      Ștergere
  4. ...cresc precum copilul dintr-o scriere de-a lui Ionesco!!! 🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Destul de încetuț, la fel ca mine :)) Nu degeaba ne despart doar două zile.
      Iar dacă mă gândesc la Maraghe, el nu a mai crescut deloc, chiar a fugit, că de mult timp nu l-am mai găsit deloc :)
      Ce e cu el? Deseori îl căutam ca să văd dacă i-au dat dințișorii de lapte :)

      Ștergere
  5. ... copil timiduț... ori mult prea leneș! 🤣

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ... dar de ce s-a ascuns? putea spune și el câte un cuvințel, posta o fotografie, așa, ca pe g+ :)

      Ștergere
  6. Pupă, do, pe ea de fetiță cuminte! 😘

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate