vineri, 5 februarie 2016

Nu te trezi, iubite


Nu vreau să te trezesc , iubite,    
E-atâta vară-n visul tău,          
Iar soarele zâmbeşte galeş         
Pe gura ce-o sărut doar eu.

Afară-i frig şi e urgie,
Urgia iernii urlă trist,
Dar prind scânteia de lumină
Din somnul tău, ca să rezist.

Mă înfăşor cu lanul verde    
Ce flutură pe geana ta       
Şi cerul îl culeg în palme   
Să-l dau iubirii să il bea.

Nu te trezi, mai dormi, iubite,  
E-atâta vară-n al tău vis     
Că iarna a-nfrunzit deodată     
Şi-a nins cu floare de cais.

Adina V.
5.02.2016


©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate



12 comentarii:

  1. Minunate versuri!
    Iubirea împartăsită ,face minuni!
    Fii binecuvântată Adina !

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, Adina! Felicitări pentru versul tău cald!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Nelu, am mai scris una, dar aia te ingheata :)) asa ca ramane la sertar:) Cu drag!:)

      Ștergere
  3. Dorea ca-n rânduri
    gânduri să aştearnă,
    slobode să îşi cearnă nemurirea,
    venirea albelor troiene flori de măr,
    ce de pe pagini galbene să număr
    în fiecare ceas ce-ţi gust nemărginirea.

    Bună Adina, citindu-ţi versurile gândul m-a dus la motivul florilor de măr prezente mereu în colindele traditionale. Reflectam la semnificaţia sau simbolistica ascunsă în termenul dalbe, cum ni se înfăţişează deşi mai dalbe decât ele ai fi fost florile de cireş. Ce i-a determinat pe bătrâni să le aleagă? Înţelepciunea lor ermetică m-a făcut să-ţi închin nişte câteva versuri pe măsură. Renasc în memorie versurile Margaretei Păslaru, despre florile de măr "Nu vreau să moară florile de măr". Îmi doresc ca lirica ta timid erotică să transceadă generaţii întregi în paginile galbene presărate de gânduri de-un dalb nemuritor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dragă Robert, mi-ai produs o mare surpriză cu aceste versuri foarte frumoase. Îmi place mult modul tău de a scrie, ai o profunzime anume în tot ce scrii.
    Îţi mulţumesc mult pentru acest dar pe care îl apreciez foarte mult, te asigur.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe cat de sensibila, in aceeasi masura si o luptatoare! Felicitari pentru frumosul cuvintelor impartit noua cititorilor !

    RăspundețiȘtergere
  6. Mă bucur că îţi plac versurile mele scrise din suflet, dragă Angelica ;)
    Cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. MINUNATE VERSURI ,PLINE DE DRAGOSTE SI MELANCOLIE.
    V-AM PUS O INTREBARE CEVA TIMP IN URMA,DAR NU MI-ATI RASPUNS.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc , Adriana ...
    Imi poti repeta intrebarea? Sigur nu am primit-o...

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate