marți, 16 februarie 2016

Monorima minciunii


Mi-e frig şi mi-e toamnă, mi-e ger în cuvânt,
Privirile-mi arse se zbat la pământ,
Altarul iubirii, altarul cel sfânt
Se năruie-n lacrimi, se clatină-n vânt.

Trădarea mă muşcă cu colţii de fier
Din carnea ce-ascunde un petic de cer
Născut din dorințe şi vise ce pier
În noaptea din mine, nimic nu mai sper.

Apar din adâncuri sordide şi cresc
Regrete fictive cu-aspect de firesc,
Mascate în zâmbet în juru-mi zidesc
Capcana uitării cu laţul ceresc.

Sub gratii emerse din dorul candid
Privesc către lume cu chipul rigid
Cum totul se pierde în spaţiul lucid.
Mă-ntorc în visare şi-n mine mă-nchid.

Adina V.

16.02.2016

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate  


8 comentarii:

  1. Să ști că versurile astea le-am citit ..."ușor" de la un capăt până la celălalt. Dar să ști că nu reușesc asta la fiecare poezie de a ta. De multe ori nu citesc până la capăt. Adevărul este că nu sunt un admirator al versurilor, dar tu find o persoană deosebită ... vin des și citesc.
    Ști ce am simțit când la citit ... de parcă îl văd pe Păunescu la televizor ... şi recită o poezie de a sa. Serios! Eu nu mă pricep la poezie ... dar asta parcă e în stilul lui Păunescu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Daniel, tu poate stii ca eu il venerez pe marele Paunescu :) ...iar stilul lui de a scrie nu este usor de imitat:).In plus ,am mari dubii ca el a scris in monorima. Azi am vrut sa incerc si acest stil de rima si cred ca stiu ce iti aminteste de el citind ce am scris :) ...modul navalnic de a curge versul, poate am lasat un vulcanas sa erupa :))...Mai am momente din-acestea :)
      Paunescu este unic ! :) Multumesc pentru cuvintele tale frumoase , m-ai emotionat, sincer :) Cu drag :)

      Ștergere
  2. Excelentă poezie! Și da, aici ai lăsat vulcănaşul să erupă! Felicitări draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cuvintele tale spun totul, nu ştiu cu ce completări sau observaţii aş mai putea veni eu. E perfectă aşa cum e. Vorbesc din perspectiva simţurilor... Îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu apari din adâncul sufletului tău,dăruindu-ne frumusețea poeziei!
    Mulțumim!O zi de 1 Martie,în care sufletul să-ți fie precum primăvara ce începe,plin cu flori ale iubirii și poeziei.Te îmbrățișez cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Adâncul sufletului meu ascunde multă durere, dar incerc s-o atenuez prin speranţă:)
    Mulţumesc, AlbAtros ! :)

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate