duminică, 12 aprilie 2020

Adina V. - Transfuzie geto - dacă



Sublima liniște a nopții s-a infiltrat neînțeleasă,
respiră și inspiră gândul, și sufletul îmi e acasă,
acolo unde mor copacii pe brazda neagră de durere,
acolo unde plâng străbunii că noi nimic nu știm a cere
și toată avuția strânsă în cușma unui neam de DAC
s-a spulberat în patru vânturi și suntem azi, popor sărac!
N-avem pământul unde plânge și am rămas străini și goi
când gheata altuia ne frânge gâtul plecat, fără război,
supuși dușmanului din umbră, mușcăm din frați și din surori,
ne-am părăsit demult părinții, închiși în case-închisori,
ne vindem, dar n-avem valoare, am devenit carne de tun,
slujim inconștienți masacrul dictat de-un dirijor nebun
și am uitat să fim ACASĂ, și am uitat copii pe străzi...
ne doare limba românească, ne-am împărțit în mii de prăzi
prin toate colțurile lumii unde-ngrășăm pământ străin
cu sânge și sudoare rece de geto-daci! Și uite, vin
în toată nebunia surdă, aceste nopți justificate
de liniștea în care doarme o pandemie de păcate.

adina v.

12.04.2020

7 comentarii:

  1. O biet popor

    O biet popor fără de țară,de veacuri dezradaninat
    Disprețuit de vesttul lumii,vândut ca boul la mezat
    Nelegiuiți cu chip de îngeri vă cred doar șoareci și gândaci
    Ei sunt scursorile vecine în care singe nu-i de daci.


    De pest Dunăre și mare aciolați cu mult tupeu
    Se-agață întruna de putere ei oameni fără dumnezeu
    Un gând stricat doar îi animă,să stoarcă țara pân-la fund
    Și de-ar putea,la ei să care și deal și munte și pământ.

    O biet popor sărman dar sincer,o biet popor drept și cinstit
    Cu milă și credință-n suflet,de dumnezeu pe veci iubit,
    Vino la El cu hotărâre și strigă azi din răsputeri
    Să vina îngerii din ceruri cu răsplătiri și mângâieri

    S-arunce peste mare pleava în cuibul lor de lupi hupavi
    Și nicodata n țara noastră să nu mai fim la alții sclavi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frumos comentariu, sunt onorată!
      Poate îmi spuneți numele autorului, aș vrea să-l atașez postării! :)
      Cu drag!

      Ștergere
    2. Deși am o bănuială... :)
      Dar trebuie să fiu sigură.

      Ștergere
  2. Adina, ai dat dimensiunea sufletului tău!
    Cu drag de inima ta!
    Mă înclin cu respect și admirație!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hristos a înviat! (do do - cumanu'🤣)

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate