duminică, 27 decembrie 2015

Moartea unui înger


Un înger am crezut că eşti, 
Venit din vremurile-apuse
Când în lumina din poveşti
Dansau cuvintele nespuse.

O clipă, doar, aripa ta
M-a-nvăluit cu nemurirea,
Cernută din argint de stea
Ningea, tăcută, fericirea.

Dar zările se răzvrătiră
Şi luară gândurile-n coarne,
În aprigul galop, conspiră
Înaltul vrând să îl răstoarne.

Acum, sunt călător pribeag
Pe drumurile-ntortocheate,
Mă zbat cu sufletul beteag,
Mă pierd în visurile moarte.

Mă rătăcesc în mii de rânduri
Scrise banal, ca o prefaţă
A vieţii-nchise între scânduri
Şi aruncată-n mări de gheaţă.

În mări de fum şi deziluzii
Mi-am scris povestea inutilă
Şi m-am pierdut printre confuzii
Ce m-au lovit fără de milă.

Am îndurat nepăsătoare 
Dureri, tristeţi şi umilinţe
Păşind adesea, visătoare,
Printre atâtea suferinţe...

Un înger căutam mereu...,
Pământul, cerul, răscolindu-l,
Crezând că el va fi al meu,
Să-i curme existenţei, vidul.

*
Am înţeles, într-un târziu, 
Că îngerul nu mai există...
De-aceea-acum, în vers îl scriu
Să îl citesc când voi fi tristă.


Adina V.

27.12. 2015

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate

6 comentarii:

  1. Foarte frumoase versuri, Adina! Felicitări și admirație!

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoasă poezie!Felicitări Adina!
    Sărbători fericite!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea Gabriela , iti multumesc pentru lectura si aprecieri! :)
      Sarbatori minunate in continuare , un An Nou plin de bucurii si inspiratie pentru cat mai multe poezii minunate, asa cum ne-ai rasfatat pana acum! :)

      Ștergere
  3. Multumesc, felicitari Adina' imi place mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu multumesc din suflet pentru popas si aprecieri!
      Sarbatori minunate si un An Nou cu sanatate si fericire !
      Cu drag! :)

      Ștergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate