duminică, 3 ianuarie 2016

Zborul , aşa cum m-a învăţat Nichita...




iau aripile zdrenţuite de la ultimul zbor
umplu golurile cu bucăţi azurii de cer 
din visurile mele 
colorez gânduri fericite cu  ele
lipesc petale clipelor trecătoare 
apoi le prind de umerii aplecaţi 
a închinăciune

închid ochii
poarta  separă două lumi diferite
privesc  universul din mine
pulsând a chemare 
ascult zgomotul sângelui ce loveşte în artere
ca un torent uitat de vreme
repetă la nesfârşit 
strigătele furibunde
a dorinţă de înalt

frica pecetluieşte secunda în care 
încet vibrez din aripi
mângâi aerul cu atingeri uşoare
de teamă că nu voi zbura
dincolo de golul din mine
peste lumea din jur

 adun energiile visului
le prind mănunchi în inimă
împletesc lumina cu speranţa
apoi ridic privirea 
în care se oglindesc stelele
inspir farmecul înaltului
mă ridic pe vârfurile picioarelor 
şoptesc iubire zâmbind
din inimă ţâşnesc 
fluide stelare
uit de mine 

şi zbor...

Adina V.

3.01.2016

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate

4 comentarii:

  1. Doamne! De cata vreme nu am citit minunatele si inspiratele d.voastra poeme! Tot alergand printre pagini am pierdut din vedere esentialul: poezia! Ceva ce nu as uita niciodata... Si totusi am uitat.Dar mi-ati adus aminte .Sarut mainile creatoare.Ca de obicei un poem de care te deslipesti greu.Nichita e un reper pentru inimile flamande de adancimi care nu ni se arata.Doar unii mai amintesc de el,si eu innebunesc doar amintindu-mi ce usor a trecut.Dar lauda meritati ,pentru aduceri in actual.Felicitari? E putin.Dar ce alceva sa adaug? Va respect

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc mult, Constanta :) Pentru mine aprecierea ta este cea mai mare rasplata :) Mai ales ca am incercat un stil care e destul de nou pentru mine:)
    Sa nu-l uitam pe marele Nichita !
    Te imbratisez cu mult drag, Constanta!

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate