joi, 28 mai 2020

Adina V. - Porți albastre



Încă mai bat la porți albastre,
în spate, plânge cineva,
un lacăt tremură și tace
privind adânc în urma mea


unde se-ntind ca niște brațe
năluci cu chipul de bazalt,
o nemiloasă adunare
cu râs spasmodic, crud și spart.

Și peste umeri răni se-arată:
flămândă, viața m-a mușcat,
un râu de sânge se revarsă,
blesteme se aud din iad

când trece timpul dinainte
cu pasul rar și hotărât,
privirea lui, mii de cuțite
înfige-n carnea mea, pe rând.

Dar dintr-odat', o rază dulce
alină trupul meu lovit,
un lacăt tremură și plânge
când porți albastre se deschid.

adina v.
28.05.2020

10 comentarii:

  1. ... o rază dulce mă alină... tu, încă bați la porțile albastre... Pup, eu, pe ea de fetiță cuminte! 😘

    RăspundețiȘtergere
  2. Voi...încă-s timiduț... 🤣

    RăspundețiȘtergere
  3. Sora mea e puternică, e o machetă-n junglă, do, în schimb, îi o biată ferigă! 🤣

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum si ...oricand dincolo de portile albastre, suflet si i... te asteapta , trebuie doar sa cauti ....in inima ta , si sa crezi...

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate