vineri, 8 noiembrie 2019

Adina V. - Întoarcere



m-am mutat în casa de la marginea cerului
apostolii zâmbesc
ce a fost vestit s-a împlinit
aici este întoarcerea amânată de semnalele întrerupte ale celulalelor
de beep-uri consecvente care îți amintesc că exiști
în lumea programată de alții
unde pașii îți sunt trasați dinainte de a veni


aici pe vârful de munte uitat
timpul și-a pierdut consistența
clepsidra e spartă
aici minutele se măsoară cu freamătul pădurii
cu trecerea apelor scăpate din baierele pământului
aici piatra e caldă și copacii vorbesc

m-am mutat în casa visată
am săpat un cuptor cu mâinile mele
am frământat pâinea cea de toate zilele și
Doamne
miroase a lemne a foc și a viață

adina v.
8.11.2019

4 comentarii:

  1. Doamne, cât de frumos e la tine acolo!... Miroase a lemne, a foc si a viață...tic-tac ul pădurii și-al trecerii apelor mă-nalță spre la tine acolo, Do... Doamne, ce frumos e la tine acolo, Do!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne, ce frumos e când apari și aduci cu tine bucuria simplă și neuitată, cea care îmi dă liniștea că exiști :) Do do, do do :) Do cel rău care stă departe :)
      Do :)
      Doar dacă scriu am siguranța că vei fi. Și eu care voiam să renunț...
      Do :)

      Ștergere
  2. Do do ar fi fost mâhnit tare dacă ai fi renunțat în a mai scrie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Do do e muzuț, fără do do nu pot să scriu frumos :)

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate