joi, 3 octombrie 2019

Adina V. - Vei învăța, copile



Străin de toate cele ce-n lume sunt lăsate
mă port cu demnitate în ziua altor vremi,
copilul meu, în viață, nicicând să nu te temi,
voi fi cu tine-alături când drumul vei străbate
străin de toate cele ce-n lume sunt lăsate.


Din calda înflorire a sufletului pur
să ai curaj și toate ce rele ți se par
să le învingi, copile, căci răul e-un hotar
înfășurat în teamă, dar tu să dai ce-i bun 
din calda înflorire a sufletului pur.


Mi-e vremea mult prea scurtă și calea ta e lungă,
am fost precum un munte, dar apele m-au ros,
vei învăța, copile, să fii și sus... și jos,
să-nfrunți tot ce în viață încearcă să te-nfrângă.
Mi-e vremea mult prea scurtă și calea ta e lungă!

adina v.
3.10.2019



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate