miercuri, 14 octombrie 2015

Stropi de iubire



                              Te-am desenat  pe cerul vieţii
                              Cu-albastrul sfânt al dimineţii,
                              În inimă te-am căutat apoi 
                              Cu-al sângelui grăbit şuvoi.
                              Te-am scrijelit adânc în stâncă
                              Şi a-nceput amar să plângă,
                              Cu degetele-nsângerate 
                              Ţi-am dăruit simţiri curate.
                              Nisipul dur l-am răscolit
                              Şi trandafirul a-nflorit
                              Când peste glodul însetat
                              Stropi de iubire-am presărat.
                              M-am poticnit ducând un munte
                              Ascuns în fiece grăunte
                              Şi-n zbor nebun m-am avântat 
                              Din hăul trist şi dezolant
                              Ca-n noaptea existenţei reci
                              Lumină să îţi fiu, pe veci!

                               Adina V.

                               14.10.2015

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate

5 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase versuri, Adina! Felicitările mele!

    RăspundețiȘtergere
  3. O încântare! Un profund de lacrimi pe buzele sufletului! Te iubesc! Doina Bezea

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a făcut mare plăcere să-ți citesc aceste rânduri!

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate