joi, 6 august 2020

Adina V. - Ενα αστερι




τοσες φορες περασα απο εκεινο το σπιτι
μου φαινοταν τοσο φτωχικο
δεν ακουγοταν καθολου φωνες
ποτε δεν εβλεπα κανενας στην αυλη
και μια μερα σταματησα στον φραχτη
ακουμπισα το ζεστο καγκελο
και θυμηθηκα δυο ομορφα ματια απο τα παλια
ξεχασα ολο τον κοσμο ενω οι ωρες περνουσανε
σκοτεινιασε και ενα μονο αστερι ηταν μαζι μου
ενα αστερι που μεχρι τοτε δεν το ειχα ξανα δει

αντινα β.



O stea

de atâtea ori am trecut pe lângă acea casă
mi se părea atât de sărăcăcioasă
nu se auzea nicio voce
niciodată nu am văzut pe cineva în curte

într-o zi m-am oprit lângă gard
am atins balustrada de fier încălzită
și mi-am adus aminte de doi ochi frumoși de altădată

am uitat de întreaga lume în timp ce orele treceau
se înserase și numai o stea era împreună cu mine
o stea pe care nu o mai văzusem niciodată până atunci


5.08.2020

6 comentarii:

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate