joi, 3 martie 2016

Trăind fără a fi


Am cunoscut nemărginirea, dar şi finitul l-am atins
când viaţa, zăvorâtă-n clipe,  zborul în mine l-a ucis.

Am vrut să fiu mereu aceea care zâmbeşte de cu zori,
dar noaptea a sădit în mine doar vise fără de culori.

Am înfruntat furtuni adesea cu nepăsarea-acelei reci,
dar inima ardea în mine ca un vulcan de dor, pe veci.

Am căutat trăiri ascunse în cărţile ce m-au vrăjit
şi-n personaje ilicite m-am împărţit şi am murit.

Pe drumul presărat cu spini eu am văzut doar flori,
dar m-am impiedicat privind la stelele ascunse-n nori.

N-am vrut să ştiu ce e durerea şi m-am închis  în vise dulci
dar m-am trezit înfiorată, în jurul meu , doar cu năluci.

Am învăţat că-n lumea falsă iubirea s-a pierdut în timp,
e-un mit uitat, e o poveste spusă de zeii din Olimp.

Adina V. 

decembrie 2015 


©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate  


6 comentarii:

  1. Frumos poemul tău!Felicitări!
    Mi-a plăcut:
    ”N-am vrut să ştiu ce e durerea şi m-am închis în vise dulci
    dar m-am trezit înfiorată, în jurul meu , doar cu năluci.”
    Ai mare dreptate!Mi se întâmplă și mie,cam des!:)
    O zi frumoasă,suflet special!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulţumesc, AlbAtros :)
    E o sinteză a felului meu de a fi, care mă desprinde câteodată de realitate :)
    Te îmbrăţişez, cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  3. Şi această părere este definitivă şi irevocabilă? Dar lasă că sunt prietenii ... şi primăvara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Aşa este , Daniel :) Ce ne-am face fără prieteni?
      În poezie am vrut să arăt cât de nocivă poate fi ancorarea în vis, în imaginaţie, dacă nu păstrăm şi o legătură cu realitatea.
      Mulţumesc , drag prieten :)

      Ștergere
  4. Zboara in cuvinte Adina,o faci atat de frumos incat nicio durere nu te mai poate atinge!

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate