sâmbătă, 11 iunie 2022

Adina V. - Al doilea monolog oniric



femeia înșelătoare cu brațe de iederă
aștepta răbdătoare în spatele ușii
pe drum treceau bacantele în grupuri
cu voaluri subțiri fluturând pe trupuri

Bachus cocoțat pe carul alegoric
împărțea tuturor iluzii hazlii
da, se rădea pe strada murdară din vechiul burg
pe unde am trecut într-o zi
când întrebările nu mai aveau răspuns
când durerile semănau a literatură științifică
lipsite de cel mai firav sens metaforic

am mers la cules de speranțe
și semănau atât de mult cu iluziile
vândute pe un zâmbet de zeul perfid

am zâmbit scurt și nu am primit nimic
am zâmbit forțat lung și naiv
NIMIC
am râs homeric de cei din jur
am arătat cu mâna spre Bachus
el e de vină, strigam
și nimeni nu înțelegea de ce umblu așa
din ușă în ușă
amețit de chemarea nocivă a
femeii mele visate
cu brațe de iederă înșelătoare
cu brațele lungi din care cresc
copiii - poem de mâine

adina v.

10.06.2022

6 comentarii:

  1. un abur, o poluare a livezilor de speranţe, o stare ambetantă, creată de femeia "cu braţe de iederă înşelătoare"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Popasul dumneavoastră mă onorează, domnule Groșescu!
      Mulțumesc mult! :)

      Ștergere
  2. "am mers la cules de speranțe" și... încă mai rătăcesc...
    Plăcut mult, Do!

    RăspundețiȘtergere
  3. Speranța moare ultima! Tot ce-ai scris demonstrează asta! Am regăsit și ferestrele albastre..., mă regăsesc și eu , cu mulți ani în urmă...; frumos, ai scris! Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, draga mea! Cât despre afinitatea dintre noi... sunt rădăcini adânci care ne unesc spiritual :) Mii de îmbrățișări din suflet!

      Ștergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate