duminică, 13 februarie 2022

Adina V. - Dubla solitudine



în fiecare zi mai scriu un cuvânt
pe care nu ți l-am spus încă
te privesc cum respiri
cum clipești
și știu că nu mă vezi
nu mă auzi
brațele mele te strâng cu ultimele puteri
nu știi cine te-a prins în cercul acesta de fier
care te oprește să aluneci în calmul transcedental

prin perdele se strecoară ziua
razele se lovesc de trupurile noastre
te ajut să bei apa vitală și înghiți greu
tușești
nu poți vorbi
în privirile tale frânte se destramă melancolii
ce risipă de soare este afară
alături de tine am cunoscut febra absolută 
a căutării unui viitor inexistent

și de fiecare dată când plângi
din lacrimile tale se hrănesc cuvinte 
care încă nu s-au inventat

adina v.
13.02.2022
























3 comentarii:

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate