duminică, 8 martie 2020

Adina V. - Voi



Nu sunt și n-am să fiu vreodată
o carte scrisă pentru voi,
pun focul meu într-o săgeată
ce-o-ndrept ca fulgerul spre voi.

Și cui îi pasă dacă-s vie 
sau am murit în scrisul meu,
destinul meu e-o poezie 
în care-l strig pe Dumnezeu.

Dau foaia spre o altă viață
și mă lovește-acest îngheț,
pe drum nimicul mă așteaptă 
ascuns în fiecare vers.

Ce vers? o mărturie tristă 
e cartea marelui învins,
se-ntorc săgețile-n clepsidră,
dar port în piept un foc nestins.

adina v.

8.03.2020

8 comentarii:

  1. Învins e cel care se lasă
    De întristare biruit
    Unde nimicul face casă
    Fiindcă iubirea s-a sfârșit

    Tu n-ai să mori în poezie
    Cât timp îl strigi pe Dumnezeu-
    El te aude și te știe
    Focul nestins,e Duhul Său.

    RăspundețiȘtergere
  2. Micul alizeu, hmmm, hmmm, e vânt puternic... briza-s eu! 🤣 🤣 🤣

    RăspundețiȘtergere
  3. da, do... do do... do, da... sora mea! 🤣

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate