marți, 9 aprilie 2019

Adina V. - Trepte spre pământ



o mansardă aproape de cer
prinsă în pânza unui păianjen auriu
de atâtea ori am căutat evadarea
am dorit-o
dar n-am avut curajul nebunesc de a pleca

pe ziduri a înflorit bezna
însă eu n-am văzut decât cerul
în colțul drept al tavanului pata aceea murdară
e marea în fierbere străbătută de Ulisse
în celălalt se luptă demonii mei
atâția ani am stat în capcana aceasta 
munții nu se privesc de sus
freamătul vieții se stinge pe caldarâmul vechi 
neted de atâta vuiet 
tăcere 

aici prezentul miroase a mucegai cuibărit în oase
în lemn în cărți
deschide ușa și pleacă
cunoaște umilința de a fi mic

iluzia înaltului nu te salvează de ceea ce ești

adina v.

9.04.2019

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate

2 comentarii:

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate