vineri, 17 aprilie 2015

Umbra mea

                                     


                                          În palma mea am prins
                                               fâșia ta de cer
                                          și în acorduri selenare
                                                 i-am dat viaţă
                                                   și culoare .


                                                 Gândul meu
                                                 ți l-am trimis
                                               pe o aripă de vis...
                                        ca atunci când îţi e sete
                                                  umbra mea
                                                 să te îmbete !

                                                    Adina V.
©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate