miercuri, 1 iulie 2020

Revista Poezia, ediția vară 2020



Sunt deosebit de onorată de publicarea acestei poezii foarte dragă mie, fiind dedicată unei persoane speciale, aparte, care mi-a arătat prin sensibilitatea sufletului său că universul poeziei este nemărginit.
Este publicată în revista Poezia din Iași, editată sub egida Uniunii Scriitorilor din România, prin bunăvoința domnului Christian Wilhelm Schenk, fondatorul cenaclului poetic Schenk din care fac parte. Îi mulțumesc în mod deosebit pentru toate învățăturile acumulate de-a lungul anilor sub îndrumarea sa. Deasemeni, felicit și mulțumesc totodată tuturor membrilor comisiei redacționale pentru munca depusă cu atâta dăruire, Marius Chelaru, Cassian Maria Spiridon, Baki Ymeri. 



4 comentarii:

  1. Felicitări, do! do do nu-și încape-n pălărie... prea mare pentru căpșorul lui! Pup eu pe ea de fetiță cuminte! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți dai seama cum m-am bucurat că a fost aleasă această poezie,știi tu de ce, Do :)
      De aceea am făcut postarea, ca să vezi și tu :))
      Muzuț Do :)

      Ștergere
  2. Nu prea știu să mă comport când mi se aduc complimente... sunt învățat mai degrabă cu mustrări!!! Sunt "vaccinat antivictorie și antiglorie, antrenat pentru a fi ultimul..." - vorba cântecului... Pup eu pe ea de fetiță cuminte! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mustrările nu stau bine, șocățel, deci trebuie să ieși din zona de „confort” :))
      Do va repara lap vechi, poate găsește acolo magicul număr, că altfel... văd că nu sunt șanse :)))
      Do do do! :)

      Ștergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate