duminică, 10 noiembrie 2019

Adina V. - Toamna lui Do do




dodo este copilul cu vise colorate
cu sertarul plin de amintiri
 este un peter pan multiplicat 
în momente de un cromatism aparte
pierdut printre dali matisse 
ascuns după ușă privește curios 
cum globul acela galben greoi
palpită a soare

dodo aduce melancoliile toamnei în palme
culege frunze și le împarte tuturor
le spune
vedeți? 
dar ei trec mai departe nepăsători 
ridicând din umeri
doar o fetiță cu șiretul desfăcut 
întinde timidă mâna
ia o frunză
apoi încă una
iar dodo zâmbește și aduce altele
din ce în ce mai vii
mai verzi
și fetița începe să radă 
să alerge printre flori
împreună cu dodo
prin vară


adina v.

10.11.2019

9 comentarii:

  1. "Regardez le ciel. Demandez-vous :le mouton oui ou non a-t-il mange la fleur? Et vous verrez comme tout change..." -(le petit prince) Mulțumesc frumos! 😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oui, je le regarde :)
      Tu es comme le petit prince, tu cherche encore a decouvrir ce que tu as, en fait, dans ton ame :)
      Do do, Do do :)

      Ștergere
  2. Nu știu ce să mai zic, do... Do de sus!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am citit Micul prinț :) Până acum nu făcusem asta, e minunată povestea!
      Vezi, iar m-ai trimis spre ceva frumos :)
      Do do :)

      Ștergere
    2. J'ai besoin de tes photos qui parlent et apportent la joie :)
      :) Do do :)

      Ștergere
  3. Mă bucur că ți-a plăcut! Sincer,mă regăsesc... pe alocuri ce-i drept, că-n rest îs mai... Oblomov de felul meu 🤣 🤗.... Cât despre "besoin"... primesc cu drag :) Așijderea și din partea mea, Do! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Și care e soluția? De ce nu apari pe urâțelul de fb? :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt de modă veche, încă folosesc fumul pentru mesaje! 🤣 Nr de tel.am înțeles că l-ai rătăcit. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era în lap vechi care, subit, a decedat și nu l-am mai putut deschide ca să ajung la documentul unde îl salvasem :(((( Bietul lap, era de mult timp pe ducă, dar nu mă așteptam să îmi facă așa ceva.
      De luni de zile folosesc alt laptop care e foarte zglobiu. Din păcate, nu mi-a trecut prin minte să salvez pentru siguranță fișierele din cel vechi. :(

      Ștergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate