vineri, 6 iulie 2018

Adina V. - Sărut în noapte



Nu știu de ce îmi pune pe buze înserarea
o lacrimă de lună, un firicel de stea,
aș vrea să am puterea să uit de remușcarea 
că ți-am deschis o lume ce nu-i decât a mea.

Te uită cum sclipește fățarnică visarea,
culege-mi de pe buze cuvintele-n sărut,
nu te gândi că noaptea sporește încleștarea
iluziei ascunse în mituri de demult.

Mă definește clipa remodelând prezentul,
uitată este viața pierdută-n așteptări,
m-am risipit în versuri, dar tu ai fost poetul
ce-a descifrat chemarea dorințelor de ieri.


Adina V.

6.07.2018

6 comentarii:

  1. Frumos,,...noaptea sporeste inclestarea..,,hoinarind ca un nebun..printre vai si dealuri!..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Noaptea este momentul iluziilor sa devina realitate :)
      Fie si numai pentru o noapte :)
      Cu drag, Ioan!

      Ștergere
    2. Te risipesti in versuri,te risipesti intruna
      Cum,preschimbata-n aur,curge pe campuri luna..

      Ștergere
    3. Mulțumesc pentru frumosul comentariu poetic :)
      Cu drag!

      Ștergere
  2. Foarte frumos....Felicitări!
    ..iluzii ascunse în mituri de demult...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmbrățișări cu drag, Doinița :)
      Mulțumesc pentru popas și apreciere :)

      Ștergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate