duminică, 15 aprilie 2018

Adina V. - Cioc-cioc



Dacă nu sunt acasă când vii să bați la ușă
să știi că sunt la piață să cumpăr o căpușă,
să strângă ea veninul din zilele amare
când dispăreai o lună să cumperi trei ziare.

Mai iau și-un kil de palme să-ți fac din ele ciorbă
să ți-o arunc în cap când vii să stăm de vorbă,
apoi să-ți fac masaj pe spate și picioare
cu frunze de urzică și bățul de covoare.

Și dacă nu-ți ajunge corecția primită
și țipi în gura mare că splina ți-e mărită,
îți iau pe datorie un ceai de gălbenele
să-l bei pe nemâncate când mergi la păcănele.

Când o să vii acasă după o lună-ntreagă
cu pantalonii-n vine și slab ca o mârțoagă,
îți dau cât nu poți duce respectul cuvenit
să te întorci în fugă de unde ai venit.

Adina V.

14.04.2018




Sâc, nu am să bat la ușă,
Am eu flit pentru căpușă,
Palmele ți le sărut
Dacă ciorbă mi-ai făcut,
Din urzici de-mi faci mâncare
Până-n noapte bat covoare,
Nu mai plec la păcănele,
Mi-s dragi ochi mândrei mele,
Cu așa bună măncare 
nu îmi arde de plecare.
Cu respectul cuvenit
Sper că te-am recucerit!
Așa soție frumoasă!
Merită să stai acasă.

replică: domnul Dumitru Neagoe

16.04.2018




Replica domnului Florin Vasilescu


Niciun cioc-cioc

De nu mă vrei acasă,
Frumoasă colombină,
Să știi că nu îmi pasă
De porți cămașa fină.

Cumpără tu căpușa,
Cu kilul, dacă vrei,
N-o să-ți mai sprijin ușa
Eu, bietul tău Grivei.

De cumperi palme, zău,
Vei constata prea iute
Că o să-ți pară rău
Şi-ți ies pe frunte cute.

Cu frunze de urzici
Şi bățul de covoare
Sigur în gȃnd îți zici:
,,El le bătea mai tare”.

Eu nu m-am plȃns vreodată
Că m-ar durea ceva
Şi nu-ți doresc, măi fată,
Să-mi simți absența, na!

Cȃnd merg la păcănele,
Tu știi atȃt de bine
Că plec plȃngȃnd la ele,
Împins numai de tine.

Citesc, nu-mi vine-a crede,
Că nu-s acasʼ cu luna,
O, Cel de Sus te vede
Că faci doar pe nebuna.

Iar dacă voi pleca
De-aici și din cetate,
Să nu te plȃngi cumva
Că ești singură, frate!

Florin Vasilescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate