sâmbătă, 16 septembrie 2017

Ionel Mony Constantin- Punctul comun – parodie la „Ipotenuza despărţirii”, de Adina Speranţa



Ipotenuza despărţirii                                                 Punctul comun


Un punct comun cândva, iubirea,                       Având ca punct comun, iubirea,
a-ngemănat două destine –                                   ne-am întâlnit, două destine:
un Tu de-un cromatism aparte,                           Tu - de un erotism sălbatic,
un Eu pierdut printre ruine.                                  Eu - rătăcind printre ruine.


Eu – doar amurgul vieții-n care                           Eu, care o viaţă consumasem
strânsesem vise prezumtive,                                 un munte de prezervative,
iar Tu – un răsărit sălbatic                                      am regăsit un Tu dorindu-şi
printre iluzii primitive.                                            noi experiențe abrazive.


Ca-ntr-un delir scăpat din cușcă                          Dar ca un leu, închis în cuşcă,
ne-am întâlnit instinctual,                                      am constatat instinctual
gândiri diametral opuse                                           că suntem două vieţi opuse,
unite-n punctul virtual.                                            de trei decenii în aval.


Eu desenam spre est confuzii,                               Cu mintea plină de confuzii
un strigăt germina în ele,                                         şi vise germinând rebele,
spre vest, te sufoca o vară                                        m-am sufocat o vară-ntreagă
din algele uitate-n piele.                                           cum pot să îţi pătrund sub piele.


Învinși de-această geometrie                                  Chiar dacă nu a fost să fie
în care ne-am jucat de-a mirii,                               Şi nu am înclinat balanţa,
săpăm cu semne de-ntrebare                                  Ştiind că-i ultima ce moare,
ipotenuza despărțirii.                                                 Eu voi rămâne cu speranţa.


Adina V.                                                                                Ionel Mony Constantin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate