miercuri, 22 martie 2017

Adina V. - În fiecare vers...




În trupul meu a viscolit iubirea
Perenele iluzii dintr-un vis,
Un martor mut îmi este azi privirea 
C-am cunoscut infern și paradis. 

Cu degete de iarnă clandestină 
M-am sinucis prozodic într-un vers 
Și-am renăscut în celălalt, senină, 
Ca-ntr-un absurd, neînțeles demers. 

Neînțeles de voi, de cei pragmatici, 
Prea ancorați în traiul monoton, 
Finalului de zi-eroi dramatici 
Purtând pe chip un zâmbet de bufon. 

Eu am trăit în poezia scrisă, 
În fiecare vers am explorat 
Trăirea care este interzisă 
De un sistem valoric eronat. 

În fiecare vers e-o cugetare, 
Un psalm cu ritmuri fără echivoc 
Între pământ și cer nu sunt hotare 
E numai poezie peste tot. 


Adina V.

22.03.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate