marți, 7 februarie 2017

Parodie Ionel Mony după poezia Descătușare




Descătuşare                                                                     Eliberare

Adina Speranta                                                            Ionel Mony Constantin


De astăzi pun opreliște la tot,                          M-am hotărât să mă opresc de tot
rup fiecare lanț ce mă rănește,                         nu poţi trăi, să dai, mereu, la peşte,
o plagă este lumea și socot                                 o pleaşcă este lumea şi socot
că-n întuneric gândul ruginește.                    să iau din ea ce mi se potriveşte.



Parcursul meu, stângaci, în univers,                 Parcursul vieţii mele, cel firesc,
s-a-mpiedicat de-atâtea involuții,                      a fost schimbat de două revoluţii,
dă-mi, Doamne, forța să erup în vers:              am reuşit să supravieţuesc
modalitatea-n care strigă muții.                          doar protestând în public cu tăcuţii



Religia imi pare-un monolog,                             Religia e-un monolog firesc,
o povestire mult prea descriptivă,                     din care partea cea mai distractivă
din ea am învățat doar să mă rog                          e cum am învăţat să socotesc,
să-nving când viața mi-este împotrivă.           tot adunând bomboane pe colivă.



Nu vreau să mai urmez în mod pasiv             De astăzi sunt decisă să înving
conceptele menite să mă-nghită,                      să nu las concurenţa să mă-nghită,
cât existăm e totul relativ.                                   şi mi-am deschis un mini-catering
Am să pășesc în moarte , fericită.                    Vând Cocktail Molotov şi dinamită


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate