vineri, 30 decembrie 2016

Colind de departe



E-n seara-aceasta o magie...
Un clopoțel ascult sunând,
Se naște-acum o poezie
Din tot ce am ascuns în gând.

Mi-e cugetul o rană vie,
Ce-am pătimit nu e deajuns,
Aud în noapte-o melodie,
E, parcă, vocea lui Iisus.

Și plânge versul pe hârtie,
Mi-e greu să fiu printre străini,
Secunda-mi pare-o veșnicie
Și nicăieri n-am rădăcini.

Aștept o vorbă ca să-mi fie
Prilejul de-a zâmbi senin,
Un clinchet, sclipăt, bucurie,
Cu țara mea să spun: Amin!...

E-aceeași iarnă argintie,
Altfel colindele se-aud,
Dorul de țară mă sfâșie,
Sunt orb la toate și sunt surd.

În leagănul creștinătății,
Acum. e seara de Ajun...
Aștept venirea dimineții,
Atât mă doare-acest Crăciun!

Adina V. 

30.12.2016

6 comentarii:

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate