marți, 22 noiembrie 2016

Adina V. - Extrospecția





(acceptarea unicității este condiția de bază a unui studiu corect)


Dincolo de ploaia rece și de amintiri,
dincolo de soarele crud și de gânduri
este lumea, un amalgam ciudat de forme
pe care încerc să le înțeleg,
să le clasific după criterii bizare
de parcă de asta ar depinde existența mea.

În toată această imixtiune
rețin numai formele care-mi plac
încercând a mă dezice astfel de tot ce este negativ
aprofundând, inconștient, tocmai negativismul.

Dincolo de tot ce înseamnă rațiune și adevăr
m-am scufundat în percepția greșită a faptelor,
am ridicat ziduri, nu pentru a mă feri de alții,
ci din contră, pentru a-i ocroti.

Nimic din partea lor
nu mă înspăimântă mai mult
decăt o introspecție esențială
al cărei rezultat, anticipat dealtfel,
ar modifica structural sistemul valoric.

Privirea în exterior este o tergiversare
a înțelegerii propriei ființe,
o experimentare a modului de analiză ulterioară
care poate avea ca rezultantă
flagelarea sau exacerbarea ego-ului
prin metode comparative total eronate.

Astfel, amân la nesfârșit călătoria
de teamă că nu voi întâlni pe nimeni.


Adina V.

22.11.2016


Un comentariu:

  1. Foarte frumoasă călătoria ta între adevăr și rațiune,
    între tine și cei din jurul tău! Am citit cu plăcere! Mulțumesc!
    O bună dimineața! Te îmbrățișez cu drag!

    RăspundețiȘtergere

Mulțumesc tuturor pentru popas.

©Adina V. -Copyright - Toate drepturile rezervate